KONTAKT
Hvis du har nogle spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os!
sdr. hammer 14, 3730 nexø
Du er altid velkommen til at besøge vores butik i Nexø. Her kan du også få et unikt indblik i vores produktion.
Kontakt os
Hvis du har spørgsmål eller andet er du altid velkommen til, at ringe til os på tlf: + 45 26 15 35 37
Retur & Reklamation
Fortrudt køb
Du har altid 15 dages fortrydelsesret hos charliesroom.dk.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare.
Refundering
Vi refunderer pengene til det betalingskort du brugte, da du afgav din ordre. Ønskes pengene retur til anden end betaler, skal du skrive en mail til os, hvor du henviser til dit ordrenummer (forlænger refunderingen med ca. 14 dage). Pengene overføres, når vi har modtaget og undersøgt din returpakke og om returvarerne lever op til vores returneringskrav (f.eks. ikke brugt, eller vasket)
Returfragt
CHARLiES ROOM tilbyder ikke gratis returfragt. Men returfragt koster kun kr. 50, det gælder kun i Danmark. Skriv til os med dit ordrenummer og grund for at du returner din ordre, så sender vi en mail med din returlabel. Du er ikke forpligtet til at anvende den label vi har sendt. Du kan godt selv stå for returnering for din egen regning, til vores butik på i Nexø, Bornholm, enten ved at sende pakken eller komme forbi med den, det bestemmer du selv.
Adressen er:
CHARLiES ROOM
Sdr. Hammer 14, 3730 Nexø, Bornholm
Hvis du bruger vores returlabel, så trækker vi kr. 50 fra det beløb, du har betalt for den vare, du ønsker at returnere.
Reklamation eller fejlleverance:
Kontakt os altid ved reklamation eller fejlleverance, da det ikke er alle reklamationer vi skal have retur. Skriv en mail på th@miccom.dk, hvor du beskriver problemet evt. med foto/video. Herefter vurderer vi, om varen skal sendes retur til os.
Spørgsmål?
Hvis du har flere spørgsmål eller er det noget som er uklart, kan du skrive til th@miccom.dk eller give os et kald på 26 15 35 37
Flere detaljer om retur og reklamation:
Sådan gør du:
Ved fortrydelse skal du sende en mail til: Skriv til os med dit ordrenummer og grund for at du returner din ordre.
Når du har talt med os via mail eller telefon, så bruger du den returlabel, som vi har sendt dig via mail efter du har skrevet til os. Sæt labelen fast på pakken, aflever den i en pakkeshop, og så kan du roligt afvente, at du får dine penge retur.